kandydatów
Inspektor ds. kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub administracyjne- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office- doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowychDodatkowym atutem będzie:- wykształcenie wyższe administracyjne/ekonomiczne- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- sumienność i odpowiedzialność- rzetelność i uczciwość- komunikatywność i kreatywność- zdolność szybkiej adaptacji w nowym środowisku pracy- umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 98