Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik Projektu (Call Center / zarządzanie projektem)
Firma: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Katowice
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
W związku z uruchomieniem nowych projektów poszukujemy ambitne osoby do naszego zespołu zarządzającego w Katowicach na stanowisko:
Kierownik Projektu (Call Center / zarządzanie projektem)
Miejsce pracy: Katowice
Będziesz odpowiedzialny za:
- zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projekcie,
- współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia optymalnej realizacji założeń biznesowych,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanego projektu,
- wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych,
- analizowanie i raportowanie wyników zespołu.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- wykształcenie wyższe,
- znakomite zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność,
- optymizm, pozytywna energia, ambicja, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
- wysoka kultura osobista oraz znakomite zdolności interpersonalne,
- nastawienie na realizację celów, skuteczność oraz konsekwencja w działaniu,
- postawa budująca pozytywną atmosferę w zespole,
- umiejętność szybkiej analizy sytuacji oraz krzepkie rozwiązywanie problemów,
- nieograniczone wykorzystanie podstawowych narzędzi w MS Office,
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawowe + system motywacyjny,
- interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
Praca Kierownik Projektu (Call Center / zarządzanie projektem)
Praca Sosnowiec
Praca Project Manager / Kierownik Projektu Katowice
Praca Częstochowa
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Praca Katowice
Praca Kierownik Zespołu Call Center
Pozostałe oferty pracy w firmie ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Analityk - Specjalista ds. raportowania i analiz w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Ruda Śląska
10-03-2023
Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Ruda Śląska
23-01-2023
Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Katowice
03-01-2023
Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Zabrze
03-01-2023
Data dodania: 07-02-2022
Wyświetleń: 131
Wyświetleń: 131