Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)

Firma: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Gliwice

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:

Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)
Miejsce pracy: Gliwice

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących infolinię, w tym:

  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.

Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:

  • Twoja znajomość języka niemieckiego jest na poziomie C1/C2 – warunek konieczny,
  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.

W zamian oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pracę z codziennym wykorzystaniem umiejętności językowych,
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!

 

Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!



 



Pozostałe oferty pracy w firmie ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
w firmie: , Wybierz
Etat Analityk - Specjalista ds. raportowania i analiz w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Ruda Śląska 10-03-2023
Etat Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Ruda Śląska 23-01-2023
Etat Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Katowice 03-01-2023
Etat Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Zabrze 03-01-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-09-2022
Wyświetleń: 100