kandydatów
Administrator windows
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość systemów Windows 10, Windows 7 w stopniu zaawansowanym. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej. Wymaganie umiejętności: administracja systemów operacyjnych Windows Server, administracja środowiskiem wirtualnym, wdrażanie oraz utrzymanie usług na Windows Server, dbałość o wysoki standard i jakość wykonywanej pracy, otwartość na nowe rozwiązania, komunikatywność w zespole, tworzenie dokumentacji technicznej. Dodatkowe atuty: Macierze NetApp, HPE.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 142