Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik biurowy sekretrka- osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach miejsce pracy: Gliwice
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik biurowy sekretrka- osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/21/1746
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: średnie; praca biurowa w sekretariacie dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.; osoba na danym stanowisku zajmować się będzie m.in.: zapewnieniem sprawnego funkcjonowania/obsługi sekretariatu, dbałością o prawidłowy obieg informacji pomiędzy firmą a jej poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi i pracownikami, obsługą i nadzorem kalendarza spotkań, koordynacja (w tym wysyłanie) korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej ,rejestracja, archiwizacja i nadzór obiegu dokumentów, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz innych niezbędnych materiałów, a także wsparcie zarządu w codziennych obowiązkach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: nawiązywanie kontaktów międzyludzkich [komunikatywność]
Uprawnienia: obsługa komputera i programów MS Office
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gliwice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 200 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Data dodania: 29-06-2021
Wyświetleń: 142
Wyświetleń: 142