Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik administracyjno-biurowy (3/4 etatu)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pracownik administracyjno-biurowy (3/4 etatu)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/21/2137
OBOWIĄZKI:
- Kancelaria Brokera Ubezpieczeniowego zatrudni osobę do pracy administracyjno-biurowej. W zakresie obowiązków będzie bieżące prowadzenie biura, dziennika korespondencji, odpowiadanie na pisma tworzenie plików word i excel, powerpoint, kontakt i obsługa klienta korporacyjnego, kontakt z Zakładami Ubezpieczeń.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice (ul. Modelarska 11, 40-142 Katowice) lub praca zdalna w miejsce zamieszkania.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 8:30-16:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym i/lub pracy z klientem i/lub branży ubezpieczeniowej. Wymagane umiejętności: obsługa komputera, pakietu biurowego office, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z klientem korporacyjnym, dobra organizacja pracy, systematyczność, punktualność.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
2 100 - 3 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Data dodania: 18-08-2021
Wyświetleń: 122
Wyświetleń: 122