Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu miejsce pracy: Sosnowiec
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/21/1312
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej- rozliczanie umów cywilnoprawnych- monitorowanie terminów badań lekarskich, szkoleń BHP- weryfikacja dokumentów uzupełnionych przez Klientów i ich Pracowników pod kątem poprawności i zgodności z obowiązującymi przepisami- ewidencjonowanie absencji oraz czasu pracy w programie płacowym- sporządzanie List płac (naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków)- sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, PFRON i sprawozdań GUS- kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, PFRON)- wyjaśnianie spraw komorniczych- przygotowywanie raportów i zestawień kadrowych, zaświadczeń o wynagrodzeniu, zaświadczeń RP-7 oraz Z-3- naliczanie odpisów na ZFŚS- obsługa programu PPK- kontakt z klientami BR- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Uprawnienia: obsługa programu "Gratyfikant"
Uprawnienia: Obsługa programu Płatnik
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : znajomość zasad wyliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Sosnowiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Data dodania: 26-10-2021
Wyświetleń: 158
Wyświetleń: 158