kandydatów
Stanowisko urzędnicze w biurze skarbnika miasta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie miejsce pracy: Jaworzno
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe magisterskie, udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lubzaświadczeniem ozdaniu egzaminu dyplomowego, minimum 1 rok stażu pracy, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lubumyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), posiadanie obywatelstwa polskiego, nieposzlakowana opinia, zaawansowana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym znajomość programów finansowo księgowych, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych,o rachunkowości.Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie w księgowości, w tym obsłudze księgowej w sferze budżetowej, zaangażowanie, skrupulatność, umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, i odporność na stres, kreatywność, komunikatywność, otwartość na nowe zadania,
Jaworzno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Wyświetleń: 171