kandydatów
Customer support process manager
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
- W szczególności wyznaczanie kierunków i strategii w zakresie procesów obsługi klienta, rozwój i szkolenie zespołu, koordynowanie i dostarczanie danych dla przyszłych ulepszeń i rozwiązań dla kluczowych podmiotów w obszarze obsługi klienta, procesów sprzedaży i rozwiązań biznesowych, podsumowywanie wydajności obszarów sprzedaży oraz wskazywanie obszarów do poprawy aby osiągać cele firmy, wspieranie procesu wdrażania kluczowych rozwiązań biznesowych i narzędzi technologicznych w kontekście procesu sprzedaży i wsparcia, zarządzanie personelem w dziale sprzedaży, w tym planowanie zasobów, relokacje, raportowanie, zarządzanie popytem, wsparcie w wyznaczaniu globalnych celów operacyjnych w zakresie poziomu świadczenia usług. - Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy: Oddział w Katowicach oraz w razie potrzeb praca w siedzibie firmy w Katowicach. - Praca w zadaniowym systemie czasu pracy w godzinach: Zasadniczo 8:00-18:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagane wykształćenie wyższe licencjackie, Inżynieryjne lub magisterskie związane z mechaniką, inżynierią maszyn lub inżynierią narzędzi lub inżynierią materiałową (lub pokrewne). Wymagane co najmniej 1 i pół roku doświadczenia w pracy na stanowisku Customer Support Process Manager lub Kierownik Ds. Procesu Obsługi Klienta lub na podobnym stanowisku w firmie związanej z produkcją maszyn lub narzędzi lub produktami pokrewnymi.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 24 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 107