kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Profesjonalna i pełna obsługa w zakresie kadr ok. 200 pracowników, Obsługa w zakresie zawierania umów cywilno - prawnych, Sporządzanie deklaracji i sprawozdań do instytucji zewnętrznych, Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umów, aneksów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy), Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP Prowadzenie spraw dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Wprowadzanie danych kadrowych do systemu Microsoft Navision, Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu, Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, Czynny udział w kreowaniu pozytywnego wizerunku Firmy.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: bardzo dobra, gruntowna znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel)
Uprawnienia: 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 5)
Uprawnienia: podstawy w zakresie naliczania płac oraz przepisów ZUS
Miejsce pracy:
Siemianowice Śląskie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Wyświetleń: 125