kandydatów
Starszy referent
Firma: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej miejsce pracy: Ruda Śląska
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Wynagrodzenie zasadnicze 3202,78 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
Praca biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, w naturalnym i przy sztucznym oświetleniu. Na stanowisku wystepują częste kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi, prokuraturami i sądami.
Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie biurowe znajdujące się na pierwszym piętrze budynku, tylko wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje budynku komisariatu nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno – biurową Komendanta Komisariatu i jego zastępcy.
- Przyjmuje, segreguje, ewidencjonuje, przechowuje korespondencję resortową oraz od operatora pocztowego, a następnie przekazuje i wysyła adresatom oraz podmiotom zewnętrznym.
- Odnotowuje w urządzeniach ewidencyjnych zwrot do sekretariatu dokumentów ostatecznie zakończonych, sporządza spisy archiwalne i protokoły brakowania materiałów niearchiwalnych kat. BC, a następnie dokonuje rozliczenia urządzeń.
- Rozlicza policjantów i pracowników komisariatu z posiadanych dokumentów w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby w innej jednostce / komórce organizacyjnej Policji. Podpisuje karty obiegowe.
- Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze.
- Udziela informacji na zapytania jednostek Policji, sądów, prokuratur i obywateli.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku: z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt Ministerstwa Spraw Wewnętrznych,
- Znajomość i umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Umiejętność komunikowania się i współpracy.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, rzetelność, terminowość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Wyświetleń: 98