kandydatów
Koordynator zespołu ds. zarządzania doświadczeniem klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Uprawnienia: Umiejętność obsługi klienta
Wymagania inne:
Wymagane min. 2 lata doświadczenia w profesjonalnej roli z ponad przeciętnymi wynikami pracy, zdobyte w codziennej pracy operacyjnej w centrach obsługi klienta (preferowane w Obsłudze Klienta i zbliżonych). Preferowane wcześniejsze doświadczenia z firmą e-commerce. Doskonałe umiejętności w zakresie analizy danych, w tym umiejętność manipulowania danymi w Excelu, manipulowania zapytaniami SQL. Inne wymagania: Rozumienie idei, zasad pomiaru KPI i SLA. Mile widziana znajomość dodatkowego język europejskiego (odpowiednio: niemiecki lub hiszpański lub włoski lub polski) na poziomie B2.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 87