Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/21/1411
OBOWIĄZKI:
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety. Obsługa klientów poprzez e-maila oraz czat. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Pomocne i przyjazne rozwiązywanie spraw oraz problemów technicznych Naszych klientów. Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 1A, 40-202 Katowice (z uwagi na sytuację epidemiologiczną COVID-19 istnieje możliwość wykonywania pracy jako pracy zdalnej w miejscu zamieszkania).- Firma oferuje: Prywatną opiekę medyczną; ubezpieczenie na życie; abonament sportowy; szkolenie wewnętrzne oraz realną ścieżkę kariery.- Praca w godzinach: 9:00-18:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane (pracodawca zapewnia branżowe szkolenia, przyuczenie). Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny). Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii. Mile widziana obsługa systemu Apple iOS lub Apple macOS i/lub podobnych technologii.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Data dodania: 02-06-2021
Wyświetleń: 80
Wyświetleń: 80