kandydatów
Specjalista w dziale administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie: średnie lub wyższe umożliwiające pracę na tym stanowisku- Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę), przy wykształceniu wyższym ( umowa o pracę) 4 lata pracy- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,- znajomość ustawy o finansach publicznych i zasad rachunkowości w jednostkach samorządowych, ustawy KPA,ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo oświatowe,- obsługa poczty elektronicznej,- umiejętność pracy w środowisku MS Office- mile widziane doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
3 220 - 3 864 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 105