Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach miejsce pracy: Gliwice
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/21/1523
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe: 3 lata, bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zakres obowiązków: dbałość o przestrzeganie prawa we wszystkich procedurach dotyczących zamówień publicznych, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: przygotowywanie we współpracy z komórkami instytutu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, ocena formalnoprawna dokumentacji przetargowej pod kątem spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym, prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, archiwizowanie sporządzonych dokumentów przetargowych,sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych, sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów, jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gliwice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Data dodania: 10-06-2021
Wyświetleń: 108
Wyświetleń: 108