Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Młodszy specjalista w biurze gospodarki majątkiem (15/agm/2021)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Młodszy specjalista w biurze gospodarki majątkiem (15/agm/2021)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/21/1626
OBOWIĄZKI:
- Ogłoszenie nr 15/AGM/2021 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: MŁODSZEGO SPECJALISTY W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM - Zakres obowiązków:1. obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę: przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej; wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania; dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu; wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych; wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania; przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów, 2. prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura,3. prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi; bieżąca analiza zgodności danych,4. prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmy, dzierżawy, współpracy, sponsorskie),5. prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,6. obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych,7. obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego,8. obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym: ofertowanie najmu powierzchni; sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami; bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia; poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy; dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki; bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu; prowadzenie dokumentacji najmu; bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat, 9. obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych,10. pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet,11. sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura,12. prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości,13. prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków; sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących,14. prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków; sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno- ewidencyjnych i bieżących; współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości, 15. opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo-finansowych oraz planów zamówień publicznych, 16. opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń), 17. zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym, 18. prowadzenie spraw związanych ze szkodami, 19. przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek, 20. przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji, 21. administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej. - Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), - umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),- kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,- dobra organizacja pracy,- umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,- podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-06-2021
Wyświetleń: 103