Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Facility Manager (Integrated Facility Management)

Firma: Dussmann Polska Sp.z o.o. miejsce pracy: Bieruń

Facility Manager
(Integrated Facility Management)
Miejsce pracy: Bieruń

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, poszukuje kandydatów/ek na poniższe stanowisko:

FACILITY MANAGER

(Integrated Facility Management)

 

Bieruń

 

Nasza misja

 

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach. Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

 

Cel stanowiska: Zarządzanie serwisem usług IFM - techniczne utrzymanie nieruchomości, utrzymanie czystości, ochrona obiektu, catering. Obiekt – centrum logistyczno-dystrybucyjne znanej sieci retail.

 

Oferujemy:
  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji
  • Świetną atmosferę pracy
  • Realny wpływ na kreowanie rozwiązań w ramach zarządzanego kontraktu
  • Stanowisko kierownicze dające możliwość rozwoju w strukturze organizacji
  • Wysoki poziom decyzyjności i odpowiedzialności za jakość świadczonych usług
  • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez pracę na rzecz organizacji Integrated Facility Management
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, inne)
Zadania:
  • Zarządzanie realizacją usługi Integrated Facility Management (obsługa techniczna, utrzymanie czystość, catering, ochrona)
  • Przygotowywanie i nadzór realizacji budżetu (OpEx i CapEx)
  • Przestrzeganie przepisów BHP oraz nadzór w tym zakresie nad podległymi pracownikami i podwykonawcami
  • Organizacja i nadzór pracy podległego Zespołu, delegowanie zadań w celu zapewnienia sprawnego i terminowego realizowania usług
  • Raportowanie wyników i stała współpraca z Dyrektorami poszczególnych Business Unit’ów.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, instalacji i urządzeń
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w roli Facility Managera / Kierownika ds. Utrzymania Technicznego Obiektów lub pokrewne
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie nieruchomości
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji z klientami, podwykonawcami
  • Umiejętność koordynacji pracy zespołu oraz podwykonawców


Pozostałe oferty pracy w firmie Dussmann Polska Sp.z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-07-2021
Wyświetleń: 140