kandydatów
Pracownik administracyjno-biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - WORD
Uprawnienia: Umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku związanym z pracą biurową. Wymagana umiejętność tworzenia ofert przetargowych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy o prawie zamówień publicznych. Wymagane umiejętności związane z przyjęciem pracownika do pracy (tworzenie akt osobowych, tworzenie list obecności, tworzenie umów o pracę, wystawianie skierowań na badania, prowadzenie kart pracy, tworzenie kart ewidencji wyposażenia). Wymagana umiejętność wykonywani przelewów oraz wystawiania faktur VAT. Wymagana umiejętność obsługi sprzętu biurowego: komputera, drukarki, skanu, ksera, fax-u, laminarki, bindownicy. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MsOffice w zakresie MsWord oraz MsExcel.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 130 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 125