kandydatów
Samodzielny referent
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie MS Excel. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach, dyspozycyjność, odporność na stres. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
3 500 - 4 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 94