kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
- Wprowadzanie zamówień do systemów spółki. Sprawdzanie ilości zamówionych towarów w zamówieniu, cen, zniżek etc. Obsługa zwrotów. Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem zamówienia, dostawy, zwrotu. Kontaktowanie się z działem logistyki, z działem dostaw, fabrykami, z działem sprzedaży etc. w celu wyjaśnienia bieżących zapytań klienta angielskojęzycznego. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z angielskojęzycznymi klientami. Praca z angielskojęzycznymi klientami. - Godziny pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Staranność
Uprawnienia: Motywacja do pracy
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: Pracowitość
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniającego się środowiska. Umiejętność dążenie do doskonalenia, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 89