Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/21/2102
OBOWIĄZKI:

- Wprowadzanie zamówień do systemów spółki. Sprawdzanie ilości zamówionych towarów w zamówieniu, cen, zniżek etc. Obsługa zwrotów. Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem zamówienia, dostawy, zwrotu. Kontaktowanie się z działem logistyki, z działem dostaw, fabrykami, z działem sprzedaży etc. w celu wyjaśnienia bieżących zapytań klienta angielskojęzycznego. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z angielskojęzycznymi klientami. Praca z angielskojęzycznymi klientami. - Godziny pracy: 9:00-17:00.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Staranność
Uprawnienia: Motywacja do pracy
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: Pracowitość


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniającego się środowiska. Umiejętność dążenie do doskonalenia, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-08-2021
Wyświetleń: 89