kandydatów
Inspektor w dziale kadr i płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu: administracji, zarządzania, ekonomii, rachunkowości, finansów).3. Co najmniej 1 rok stażu pracy.4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.6. Nieposzlakowana opinia.7. Dobra znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków, w szczególności z zakresu: prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, ustawy o pracownikach samorządowych, rachunkowości, finansach publicznych oraz praktyczna znajomość tej tematyki.8. Biegła obsługa komputera.Wymagania dodatkowe:- Znajomość programu kadrowo płacowego REKORD- Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole.- Umiejętność sprawnej organizacji pracy.- Umiejętność pracy pod presją czasu.- Dyspozycyjność.Umiejętności osobiste:- Umiejętność analitycznego myślenia.- Komunikatywność.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 70