Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach miejsce pracy: Gliwice
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/21/2769
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie na ww. stanowisku mile widziane; zaawansowana/ średniozaawansowana znajomość j. angielskiego; zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu, redakcja pism, stały monitoring portali sądowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Sekretarka w kancelarii prawnej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gliwice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
3 000 - 4 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Data dodania: 05-10-2021
Wyświetleń: 122
Wyświetleń: 122