kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji w Gliwicach miejsce pracy: Gliwice
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Praca biurowa polegająca na kontroli merytorycznej dowodów księgowych. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę i kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest w Zespole Finansów i Zaopatrzenia, na II parterze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Opracowuje i rejestruje faktury/rachunki w systemie F-K w grupach od 0 do 9 (bez grupy 2), wystawia noty korygujące oraz opracowuje załączniki zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowych, w celu prawidłowej realizacji zobowiązań finansowych.
- Dokonuje kontroli merytorycznej faktur, rachunków oraz wystawia noty księgowe w grupach od 0 do 9 (bez grupy 2), w celu uniknięcia nieprawidłowości co do zasadności poniesienia wydatku.
- Sporządza listy należności na podstawie wykazów dot. biegłych, tłumaczy, równoważnika w zamian za wyżywienie funkcjonariuszy, celem przekazania wydziałom merytorycznym do sprawdzenia, a następnie wypłaty należności przez KWP Katowice.
- Opracowuje i dokonuje kontroli merytorycznej dokumentów będących podstawą wypłaty dodatkowych należności dotyczących równoważnika w zamian za wyżywienie funkcjonariuszy, w celu uniknięcia nieprawidłowości co do zasadności poniesienia wydatku.
- Czuwa nad terminowością legalizacji sprzętów techniki policyjnej, w celu zapewnienia ciągłości pracy sprzętu.
- Na bieżąco uzupełnia rejestry wydatków i ewidencjonuje w nich wszystkie rachunki, w celu zapewnienia bieżącej informacji o ponoszonych kosztach w tym zakresie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach ds. finansów
- znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późniejszymi zmianami,
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia stawek wynagrodzenia biegłych, taryf zryczałtowanych oraz sposobu dokumentowania wydatków niezbędnych dla wydawania opinii w postępowaniu karnym z dnia 24 kwietnia 2013 r. z późniejszymi zmianami,
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie wynagrodzenia za czynności tłumacza przysięgłego z dnia 24.01.2005 r. z późniejszymi zmianami.
- znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18.01.2011 r. z późniejszymi zmianami.
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność analizowania wykonywanych zadań,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Wyświetleń: 138