Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Stanowisko ds. budownictwa

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie miejsce pracy: Psary

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Stanowisko ds. budownictwa
Miejsce pracy: Psary
Numer: StPr/21/1301
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczych dla inwestycji gminnych, w tym między innymi:a) przygotowanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,b) koordynowanie wykonywania prac projektowych, kontrola postępu prac i ich zgodności z warunkami i założeniami zlecenia,c) kompletowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej,d) przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę, zgłoszeń robót budowlanych.2. Sprawdzanie dokumentacji projektowych dotyczących inwestycji gminnych, w tym aktualności uzgodnień, decyzji i warunków.3. Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych finansowanych w ramach środków będących w dyspozycji referatu, w tym m.in.a) przygotowywanie umów, aneksów i załączników do podpisywanych umów z Wykonawcami,b) współudział przy opracowywaniu harmonogramów umownych i realizacyjnych inwestycji,c) nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,d) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,e) przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,f) nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wykorzystanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,g) nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,h) kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,i) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,j) bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,k) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.4. Przeprowadzanie przeglądów i odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.5. Przekazywanie zakończonych inwestycji i remontów gminnym jednostkom organizacyjnym odpowiedzialnym za ich użytkowanie, sporządzanie dokumentów OT i PT.6. Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.7. Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.8. Współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy w przedmiocie ich budowy, przebudowy i remontów.9. Prowadzenie korespondencji urzędowej w zakresie powierzonych zadań i ich załatwianie zgodnie z kompetencjami referatu.10. Pełnienie funkcji koordynatora ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na terenie Gminy Psary.11. Realizacja, zarządzanie i nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie budowy gminnej oczyszczalni ścieków, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Gminie Psary.Praca w godzinach:poniedziałek od 7:30 do 17:00od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30 piątek od 7:30 do 14:00Warunki pracy na danym stanowisku: a) Stanowisko pracy usytuowane jest na (parterze/ II piętrze w Urzędzie Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4; b) Pełny*/niepełny wymiar czasu pracy; c) Po umowie o pracę na czas określony jest możliwość*/nie ma możliwości zatrudnienia na czas nieokreślony; d) Wynagrodzenie ustalone zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; e) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia przekroczył/nie przekroczył 6%.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (studia I stopnia),- staż pracy minimum 2 lata stażu pracy,- wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, zwłaszcza Ustawy Prawo budowlane , - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia.- dyspozycyjność;- umiejętność poprawnego formułowania treści pism,- rzetelność i kultura osobista.

Miejsce pracy:

Psary


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

do 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 26-10-2021
Wyświetleń: 111