Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor wojewódzki

Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 87005

Warunki pracy

Stanowisko biurowe usytuowane jest na parterze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.


Praca w terenie związana z przeprowadzaniem przeglądów majątku będącego w dyspozycji Urzędu, znajdującego się w różnych lokalizacjach. Kontakty zewnętrzne z: 1) przedstawicielami jednostek zewnętrznych, celem prowadzenia ustaleń dotyczących majątku Urzędu będącego w ich dyspozycji, bądź majątku podmiotów zewnętrznych, które przekazały swoje składniki majątku na użytek Urzędu 2) osobami fizycznymi bądź przedstawicielami jednostek zewnętrznych zainteresowanych przejęciem majątku Urzędu wskazanego w Ogłoszeniu o zbędnych składnikach majątku.

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję mienia Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
  • Prowadzi ewidencję aktywów będących własnością innych jednostek, przekazanych do użytku na potrzeby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
  • Opracowuje projekty zarządzeń wewnętrznych i procedur w zakresie prowadzonych spraw celem ustalenia wytycznych w zakresie prawidłowego gospodarowania i nadzoru nad majątkiem Urzędu.
  • Przeprowadza bieżącą analizę ewidencji pod kątem objęcia składników majątku ubezpieczeniem majątkowym z uwzględnieniem zawieranych umów użyczenia.
  • Koordynuje sprawy związane z zagospodarowaniem zbędnego mienia celem bieżącego zbywania/likwidacji zbędnych lub zużytych składników stanowiących własność Urzędu.
  • Przeprowadza inwentaryzację własnych składników majątku powierzonych innym kontrahentom.
  • Przeprowadza okresowe przeglądy mienia powierzonego do użytkowania pracownikom poszczególnych wydziałów Urzędu.
  • Przygotowuje do inwentaryzacji składniki majątkowe, dokumenty, ewidencje, rejestry i zestawienia oraz sporządza wyceny środków trwałych i pozostałych środków trwałych w trakcie przeprowadzania spisu przez komisje inwentaryzacyjne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu gospodarowania majątkiem trwałym
  • znajomość ustaw: o rachunkowości (w zakresie środków trwałych i inwentaryzacji), o podatku dochodowym od osób prawnych (w zakresie środków trwałych)
  • znajomość Krajowych Standardów Rachunkowości nr 11 „Środki trwałe”
  • znajomość Rozporządzeń Rady Ministrów: w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie rachunkowości
  • znajomość ustaw: o zasadach zarządzania mieniem państwowym, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • myślenie analityczne, kreatywność


Pozostałe oferty pracy w firmie Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-11-2021
Wyświetleń: 114