Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. ekonomiczno-administracyjnych

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu miejsce pracy: Zabrze

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Specjalista ds. ekonomiczno-administracyjnych
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/21/1810
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków obejmują :I. Prowadzenie sekretariatu szkoły, w tym: obsługa urządzeń biurowych (telefonów, faksu, poczty elektronicznej), udzielanie informacji, w tym telefonicznie dotyczących bieżących spraw szkoły (terminy spotkań z rodzicami, petentami itp.), kserowanie materiałów na polecenie dyrektora i wicedyrektora, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie księgi korespondencji, organizowanie spotkań dyrektora szkoły z interesantami, prowadzenie terminarza zajęć dyrektora szkoły, przygotowywanie pism na polecenie dyrektora i wicedyrektora, przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego i organu nadzoru pedagogicznego, przechowywanie: pieczęci i pieczątek, druków ścisłego zarachowania, księgi kontroli, arkuszy ocen, i innych, prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania, gromadzenie uchwał i zarządzeń organu prowadzącego, stała współpraca z organem prowadzącym i organem sprawującym nadzór pedagogiczny, przygotowywanie sprawozdań dla GUS, wypłata stypendiów uczniów, prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT.II. Prowadzenie spraw dotyczących płac i inwentarza szkoły:prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń pracowników, kartotek ZFŚS, kartotek pożyczek z kasy zapomogowo pożyczkowej, kartotek chorobowych, prowadzanie nowo zatrudnionych pracowników do programu QNT i aktualizowanie danych, współpraca z głównym księgowym (sprawy finansowe, zestawienia zbiorcze, terminowość rozliczeń, wypłat, analiza wynagrodzeń, korekty oraz zmiany w planach dot. wynagrodzeń), sporządzanie i ewidencja list płac od świadczeń z ZFŚS dla pracowników oraz emerytów oraz rozliczanie podatku od osób fizycznych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i informacyjnej, kompletowanie dokumentów dotyczących płac, zasiłków chorobowych, stawek zaszeregowań, załączników do list płac, zwolnień lekarskich, oświadczeń podatkowych, przygotowanie listy płac i wszystkich potrąceń z list płac, obliczanie 13 tki dla nauczycieli, administracji i obsługi, naliczanie i ewidencja wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, - zgłoszenia i wyrejestrowanie do ZUS, sporządzanie zbiorówek z list płac do każdej wypłaty oraz zbiorczych zestawień na koniec każdego miesiąca, prowadzenie ewidencji średniorocznego wynagrodzenia nauczycieli, przygotowywanie przelewów oraz przekazywanie należności na właściwe konta, wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników szkoły, wystawianie druki Rp-7 (zaświadczenia o wynagrodzeniu do ustalenia kapitału początkowego oraz do emerytury, sporządzanie sprawozdań z wykonania funduszu płac (meldunek) i wszystkich innych sprawozdań związanych z funduszem płac i zatrudnieniem, wprowadzanie danych z zakresu płac w celu uzupełniania SIO zgodnie z obowiązującymi terminami, prowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych szkoły, opiniowanie wniosków komisji inwentaryzacyjnej na protokołach zniszczeń sprzętu i pomocy dydaktycznych, przygotowanie analiz ekonomicznych, oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych (wprowadzanie sprzętu, pomocy dydaktycznych, środków trwałych do ewidencji i ich oznakowanie, przychody i rozchody środków trwałych, środki trwałe w użytkowaniu, likwidacja zużytych środków trwałych i pozostałego sprzętu, sporządzanie spisu z natury, sporządzanie wszelkich protokołów dotyczących ruchu środków trwałych w szkole), prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych i księgowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentacji pracowniczej i prowadzenie składnicy dokumentów, stała współpraca z komornikiem, prowadzenie dokumentacji związanej z zaległościami komorniczymi pracowników, zapomogi zdrowotne wypłacane z Urzędu Miejskiego, wykonywanie przelewów wynagrodzeń oraz dokonywania płatności za faktury bieżące, wydawanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących wynagrodzeń, obsługa programu komputerowego QNT, sporządzanie wypłat wynagrodzenia wypłat pracowników, zastępowanie głównej księgowej w razie nieobecności w pracach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, inne


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, wyższe zawodowe lub wyższe, obsługa programu MS Office, SIO, sQola (program płacowy), GUS, mile widziane doświadczenie zawodowe

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 010 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-11-2021
Wyświetleń: 103