kandydatów
Specjalista w dziale administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
Wymagania wykształcenie: średnie lub wyższe umożliwiające pracę na tym stanowisku. Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę), przy wykształceniu wyższym (umowa o pracę) 4 lata pracy. Wymagana znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o finansach publicznych i zasad rachunkowości w jednostkach samorządowych, ustawy KPA, ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagana obsługa poczty elektronicznej, umiejętność pracy w środowisku MS Office.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
3 350 - 4 020 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 96