Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Departamencie Kontroli

Firma: Centrala NFZ miejsce pracy: Katowice

Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Katowicach
w Departamencie Kontroli

Numer ogłoszenia: DK/22/14
Miejsce pracy: Katowice

2 etaty / umowa o pracę

Termin składania ofert 27.01.2022 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • przeprowadzanie lub współuczestniczenie w dokonaniu analizy przedkontrolnej, w tym gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli;
  • opracowywanie lub współuczestniczenie w opracowywaniu projektu programu kontroli lub tematyki kontroli;
  • przeprowadzanie analiz przedkontrolnych w tym analizy prawdopodobieństwa wystąpienia nieprawidłowości;
  • przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli lub tematyką kontroli;
  • dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób obiektywny i rzetelny oraz na podstawie dowodów zebranych w toku wykonywania czynności, o których mowa w dziale IIIA oraz w art. 192a ustawy o świadczeniach;
  • prowadzenie akt kontroli i akt sprawy;
  • odpowiednie zabezpieczanie materiałów dowodowych zebranych w toku kontroli;
  • współpraca z innymi kontrolerami oraz osobami, o których mowa art. 61e ust. 2 ustawy o świadczeniach, realizującymi kontrolę, z kierownikiem zespołu kontrolującego, kierownikiem właściwego miejscowo Terenowego Wydziału Kontroli lub innej komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze Departamentu Kontroli; sporządzanie wymaganych dokumentów z przeprowadzonej kontroli, w szczególności dokumentów w toku czynności kontrolnych;
  • sporządzanie i podpisywanie wystąpień pokontrolnych;
  • sporządzanie projektów wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone;
  • monitorowanie wpływu do NFZ informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich realizację i terminowość wykonania;
  • dokonywanie analizy i opracowywanie projekt zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie zastrzeżeń, w związku z wniesionymi do Prezesa NFZ zastrzeżeniami do wystąpienia pokontrolnego;
  • prowadzenie korespondencji związanej z postępowaniami kontrolnymi w tym przetwarzanie w EZD;
  • wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych.
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe medyczne - lekarz / rehabilitant / fizjoterapeuta
  • Lata pracy zawodowej: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
  • umiejętność formułowania obiektywnych ocen, wiedza i profesjonalizm, samodzielność i umiejętność mierzenia się z wyzwaniami, planowanie i organizacja pracy, kreatywność
  • i innowacyjność, budowanie relacji i dobrej atmosfery pracy w zespole;
  • wyrażanie się w sposób precyzyjny i adekwatny do określonej sytuacji, współpraca w zakresie realizowanych zadań, odporność na stres, zdolności interpersonalne;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm);
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów (Zarządzenie Nr 58/2019/DK Prezesa NFZ z dnia 4 czerwca 2019 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia ze zm.);
  • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Excel, MS Word);
  • umiejętność obsługi urządzeń elektronicznych;
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • orientacja na osiąganie celu kontroli;
  • odporność na stres;
  • umiejętność planowania i organizowania.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
  • zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.



Pozostałe oferty pracy w firmie Centrala NFZ

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-01-2022
Wyświetleń: 111