Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie miejsce pracy: Będzin

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Będzin
Ogłoszenie o naborze Nr 93981

Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30

  • Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepłnosprawnych na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na I piętrze.


Warunki pracy:



  • Oświetlenie naturalne/sztuczne

  • Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym

  • Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego

  • Częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrzym

  • Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów

  • Realizacja zadań pod presją czasu

Zakres zadań

  • Realizuje założenia polityki kadrowo – płacowej komendanta i kontroluje gospodarowanie kadrami
  • Prowadzi sprawy osobowe pracowników oraz emerytów i rencistów komendy
  • Przygotowuje zakresy czynności dla funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych komendy (w porozumieniu z kierownikami komórek organizacyjnych)
  • Sporządza i kompletuje dokumentację emerytalno - rentową pracowników komendy
  • Realizuje zadania z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy
  • Analizuje stan i poziom kwalifikacji pracowników oraz realizuje zadania z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego
  • Prowadzi dokumentację związaną z dodatkowym zatrudnieniem pracowników
  • Weryfikuje uprawnienia do kierowania pojazdami i wydaje zaświadczenia uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
  • Ewidencjonuje czas służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i inne zwolnienia, a także prowadzi niezbędną w tym zakresie dokumentację oraz realizuje sprawozdawczość
  • Kontroluje przestrzeganie prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełni nadzór w tym zakresie
  • Opracowuje regulaminy, wytyczne i procedury dotyczące służby i pracy w komendzie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie kadrami, prawo i administracja)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (pożądane zatrudnienie na stanowiskach pomocniczych / obsługi w jednostkach organizacyjnych PSP)
  • Biegła obsługa komputera, znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność redagowania dokumentów służbowych
  • Łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość programów EZD, Płatnik ZUS, Symfonia Kadry i Płace, Progman Kadry
  • Doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub staż na podobnym stanowisku
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych obowiązujących w Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość kodeksu pracy oraz procedur postępowania administracyjnego zgodnie z kpa
  • Znajomość przepisów i zagadnień BHP służby i pracy


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-03-2022
Wyświetleń: 102