Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji w Sosnowcu miejsce pracy: Sosnowiec

Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sosnowiec
Ogłoszenie o naborze Nr 97286

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów niejawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca związana z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu Policji II w Sosnowcu. Wysiłek fizyczny związany z porządkowaniem, przenoszeniem i brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej w podręcznej składnicy akt. Praca w terenie związana z pobieraniem i przekazywaniem korespondencji i przesyłek z/do Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu. Na stanowisku pracy występują częste kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych związana z kontaktem z czynnikami biologicznymi (grzyby, pleśnie) oraz czynnikami chemicznymi (składniki środków dezynfekcyjnych) w podręcznej składnicy akt. Zagrożenie naciskami grup przestępczych związane z rejestrowaniem dokumentacji niejawnej zawierającej dane osobowe osobowych źródeł informacji. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji II w Sosnowcu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, w budynku brak windy, podjazdów. Pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.


 

Zakres zadań

  • Przyjmuje, ewidencjonuje w urządzeniach ewidencyjnych, przechowuje, wydaje, udostępnia, przekazuje i wysyła dokumenty niejawne, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu.
  • Dokonuje i odnotowuje w urządzeniach ewidencyjnych oraz na dokumentach, wobec których zniesiono lub zmieniono przyznaną klauzulę tajności, zmianę nadanej klauzuli tajności, w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych.
  • Weryfikuje i sprawdza poprawność sporządzonych dokumentów oraz zwraca je wykonawcom w celu ich uzupełnienia w przypadkach gdy nie spełniają określonych przepisami wymogów w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych.
  • Rozlicza wszystkie pozycje w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządza w razie potrzeby wykaz dokumentów pobranych przez funkcjonariuszy lub pracowników, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym
  • Przygotowuje i archiwizuje dokumenty niejawne ostatecznie zakończone, w celu przekazania ich do składnicy akt.
  • Rozlicza funkcjonariuszy lub pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do innej jednostki/komórki organizacyjnej albo do służby lub pracy poza Policją, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE” wydanego przez Policję albo Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE"
  • Znajomość przepisów zarządzenia Nr 2020 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz. Urz. KGP z 2011 r., Nr 1, poz. 5 z późn. zm.)
  • Znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności (Dz. U. Nr 288, poz. 1692)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności
  • Rzetelność
  • Komunikatywność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Inspektor w firmie: Komenda Miejska Policji w Sosnowcu miejsce pracy: Sosnowiec 09-06-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-04-2022
Wyświetleń: 76