kandydatów
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
- Komunikacja z klientami za pomocą narzędzi telekomunikacyjnych (w tym poprzez telefon i pocztę elektroniczną), kontakt z działem logistyki i produkcją, udzielanie pomocy klientowi jako główny punkt kontaktu w sprawie jego zamówienia, praca z angielskojęzycznym i francuskojęzycznym klientem. Wprowadzanie zamówień do systemów Spółki. Obsługa zwrotów. Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem zamówienia, dostawy, zwrotu. - Godziny pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe (minimum licencjat). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność prioryteryzacji zadań, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 736 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 86