Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji w Gliwicach miejsce pracy: Gliwice

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gliwice
Ogłoszenie o naborze Nr 99651

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę i kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w budynku Komisariatu Policji V w Gliwicach przy ul. Wawelskiej 2. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazd, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. 

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Komendanta Komisariatu i jego Zastępcy oraz obsługę kancelaryjno-biurową komisariatu w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań służbowych oraz właściwego obiegu dokumentacji.
  • Ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływających/wychodzących do/z komisariatu w Elektronicznym Dzienniku Korespondencyjnym w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
  • Przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu Komendantowi Komisariatu, Zastępcy Komendanta Komisariatu oraz rozdziela ją po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie.
  • Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonego w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Rozlicza w urządzeniach ewidencyjnych dokumentację przydzieloną policjantom komisariatu do realizacji w celu przekazania kwartalnej informacji w tym zakresie do Zespołu Prezydialnego KMP w Gliwicach.
  • Przyjmuje od policjantów komisariatu dokumentację przeznaczoną do archiwizacji, wykontowuje dokumentację z urządzeń ewidencyjnych oraz sporządza spisy archiwalne w celu przekazania ich do składnicy akt.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego i 1 dzień w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność stosowania przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych zawartych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. z póź. zm.
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Gliwicach
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 27-05-2022
    Wyświetleń: 78