Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie miejsce pracy: Mikołów

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Mikołów
Ogłoszenie o naborze Nr 100045

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, zmianowym. W wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele. Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Występują zagrożenia naciskami grup przestępczych, permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na IV piętrze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku.

Zakres zadań

  • Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych (w tym niejawnych) systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Przetwarza – przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu – dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczania informacji.
  • Dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno – rozpoznawcze.
  • Bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Łączności i Informatyki m.in. udzielanie odpowiedzi na pisma, tworzenie wniosków, protokołów zdawczo-odbiorczych.
  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników Zespołu Łączności i Informatyki do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
  • Wprowadza mandaty, druki KSIP oraz karty MRD5 do elektronicznych systemów ewidencji.
  • Obsługuje sprzęt techniczny i informatyczny w stopniu podstawowym (np. wymiana toneru).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office
  • dokładność
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat B
  • poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputerowej


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-06-2022
Wyświetleń: 71