Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent

Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 100731

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na I piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.


Praca na tym stanowisku wiąże się z codziennym kontaktem z klientem, głównie wewnętrznym – pracownicy Urzędu oraz zewnętrznym w celu udzielenia informacji na temat prowadzonych w Biurze Administracyjnym spraw.

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę kancelaryjną Biura Administracyjnego (BA) celem ewidencjonowania korespondencji Biura oraz zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Biurze.
  • Prowadzi obsługę sekretariatu Biura Administracyjnego celem wsparcia pracy dyrektora i zastępcy dyrektora Biura Administracyjnego.
  • Udziela informacji klientom załatwiającym sprawy w Biurze Administracyjnym celem skierowania do pracownika odpowiedzialnego za realizowane zadania oraz usprawnienia pracy Biura.
  • Przygotowuje zapotrzebowanie na materiały biurowe oraz wydaje je pracownikom Biura Administracyjnego.
  • Opracowuje i upowszechnia wśród pracowników Biura Administracyjnego informacje wewnętrzne dotyczące spraw organizacyjnych i kadrowych w celu wsparcia pracy dyrektora Biura i usprawnienia pracy zarządzanej przez niego komórki organizacyjnej.
  • Koordynuje sporządzanie pism, zbiorczych zestawień, informacji, opinii i uwag z zakresu działania Biura Administracyjnego w celu przekazania ich do komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za opracowanie tych dokumentów dla całego Urzędu.
  • Koordynuje zadania dot. spraw osobowo-kadrowych celem wsparcia pracy dyrektora Biura.
  • Koordynuje działania związane z aktualizacją informacji zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na stronie internetowej Urzędu dotyczące zakresu działania BA celem zapewnienia klientom Urzędu rzetelnych i bieżących danych w tym zakresie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub/i w pracy biurowej
  • znajomość rozporządzenia PRM ws. Instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym ze znajomością programu MS Office (Word,Excel)
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • myślenie analityczne, orientacja na klienta


Pozostałe oferty pracy w firmie Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-06-2022
Wyświetleń: 74