kandydatów
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
- Obsługa klienta z terenu Włoch oraz całej Europy w języku włoskim oraz angielskim . Wprowadzanie zamówień do systemów spółki. Sprawdzanie ilości zamówionych towarów w zamówieniu, cen, zniżek etc. Obsługa zwrotów w języku włoskim oraz angielskim od klientów z terenu Włoch oraz całej Europy. Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem zamówienia, dostawy, zwrotu w języku włoskim oraz angielskim dla klientów z Włoch oraz całej Europy. Kontaktowanie się z działem Logistyki, Dostaw, fabrykami, działem sprzedaży etc. w celu wyjaśnienia bieżących zapytań klientów z terenu Włoch oraz całej Europy w języku włoskim oraz angielskim. - Godziny Pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: włoski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Motywacja do pracy
Uprawnienia: pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Szybka i sprawna obsługa klienta
Wymagania inne:
Wymagane dośwuadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku związanym z obsługą klienta. Dobra znajomość obsługi klienta. Umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniającego się środowiska. Dążenie do doskonalenia, komunikatywność, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 72