Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Nieruchomości

Firma: Polkomtel Sp. z o.o. miejsce pracy: Katowice

Specjalista ds. Nieruchomości
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KS/SN/KG/593/0922
Opis stanowiska
  • Bieżąca obsługa pracowników w zakresie organizacji przestrzeni biurowej, w tym zarządzanie powierzchniami biurowymi w posiadanych przez Grupę nieruchomościach,
  • Zapewnienie utrzymania nieruchomości Grupy w prawidłowym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa i w ramach zatwierdzonych budżetów,
  • Weryfikacja dokumentacji formalno- prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie technicznego utrzymania i zarządzania nieruchomościami,
  • Obsługa projektów najmu nieruchomości i obsługa pracowników w tym zakresie,
  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nadzór nad bieżącymi naprawami i pracami remontowymi,
  • Cykliczne przeprowadzanie kontroli zarządzanych nieruchomości,
  • Udział w zebraniach właścicieli lokali w Wspólnotach Mieszkaniowych,
  • Odpowiedzialność za proces utrzymania umów związanych z nieruchomościami własnymi oraz bazy umów najmu/dzierżawy powierzchni technicznych, w tym ich terminowe przedłużanie,
  • Wsparcie zespołów technicznych Grupy w celu zapewnienia bezawaryjnego działania sieci teletechnicznych,
  • Wsparcie pozostałych obszarów organizacji w realizacji procesów powiązanych z utrzymaniem nieruchomości.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane studia związane z zarządzaniem nieruchomościami) – dużym atutem będzie posiadanie licencji zarządcy,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami,
  • Znajomość specyfiki pracy w obszarze zarządzania nieruchomościami w dużej organizacji,
  • Doświadczenie we współpracy z różnymi obszarami firmy w wielu lokalizacjach na terenie kraju,
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta wewnętrznego oraz wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętności analityczne, umiejętność formułowania wniosków i ich prezentowania,
  • Umiejętność pracy projektowej, koordynacji innych obszarów oraz ustalania priorytetów,
  • Systematyczność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, terminowość,
  • Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów;
  • Przyjazny tryb wdrożenia;
  • Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
  • Pakiet benefitów GPP.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 14-09-2022
Wyświetleń: 84