Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach miejsce pracy: Mysłowice

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Inspektor
Miejsce pracy: Mysłowice
Ogłoszenie o naborze Nr 110872

Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu znajdującego się na III piętrze budynku (budynek nie posiada windy).

 

Praca związana z obsługą komputera i pozostałych urządzeń biurowych.

 

Praca związana z bezpośrednią obsługą klienta.

 

Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy.

 

Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.

 

Nie wystepuja czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne, dowodowe, wyjaśniajace i przygotowawcze w sprawach będacych w kompetencji organu
  • przygotowuje projekty postanowień i decyzji administracyjnych oraz dokumentów terminowych, merytorycznych i formalnych
  • współuczestniczy w kontrolach w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
  • przyjmuje interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień
  • archiwizuje akta sprawy
  • przygotowuje dokumentację przekazywaną do archiwum zakładowego
  • przechowuje i zabezpiecza przejętą dokumentację oraz prowadzi jej pełną ewidencję w formie papierowej i elektroniczej
  • wycofuje akta z archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organu
  • przygotowuje do przekazania i przekazuje materiały archiwlane do miejscowo właściwego archiwum państwowego
  • przygotowuje dokumentację do brakowania, bierze udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazuje wybrakowaną dokumentację do zniszczenia
  • wykonuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej na stanowisku związanym ze stosowaniem prawa oraz prowadzenia archiwum zakładowego

  • ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
  • znajomość ustaw: Kodeks postepowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz dziedzin pokrewnych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • rzetelność
  • umiejętność pracy w zespole


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-11-2022
Wyświetleń: 71