kandydatów
Inżynier wsparcia technicznego klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
- Wsparcie techniczne Live Chat w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem (PLC, SCADA, HMI, napędy, ruch, sieci przemysłowe, FactoryTalk). Symulacja i analiza problemów klientów z wykorzystaniem dostępnych zasobów. Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów. Dokumentowanie rozwiązań technicznych i najlepszych praktyk. Współpraca z innymi zespołami technicznymi i obsługą klienta. Ciągłe doskonalenie produktów i technologii wymaganych do zapewnienia wysokiego poziomu wsparcia klientów. - Godziny Pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Elektronika, specjalizacja: Sterowanie automatyczne i przemysłowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenia wyższe, minimum magister, kierunek: elektronika, specjalność: sterowanie automatyczne i przemysłowe. Wymagane min. 3 lata i dwa miesiące doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów, umiejętność obsługi klienta i dopasowywania produktów do jego indywidualnych potrzeb, kreatywne myślenie, umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej, umiejętność współpracy.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 57