Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Ogłoszenie o naborze Nr 112344
Warunki pracy
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
- Do czynników występujących na stanowisku pracy należą: wysiłek, praca w terenie i praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.
- Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku w Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zadań
- Prowadzi składnicę akt, wypożycza i udostępnia materiały ze składnicy akt oraz prowadzi ewidencję archiwalną.
- Prowadzi ewidencję archiwalną oraz sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym archiwalne i niearchiwalne oraz spisy akt przekazanych akt. A, B i BE, protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat. BC w oparciu o przekazaną zarchiwizowaną dokumentację jawną i niejawną z komórek i jednostek KPP.
- Sporządza wykazy do brakowania oraz protokoły brakowania dla dokumentacji niearchiwalne kat. B, BE, której upłynął okres przechowywania.
- Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z Zespołu.
- Wykonuje kwerendy oraz wypożycza i udostępnia materiały ze składnicy akt na zapytania jednostek Policji, sądów, prokuratur, obywateli a także prowadzi ewidencję udostępnień.
- Uczestniczy w wydzielaniu i niszczeniu dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania.
- Udziela instruktaży pracownikom i funkcjonariuszom opracowującym materiały przed przekazaniem do składnicy akt.
- Współpracuje z IPN w zakresie wydania opinii dot. przydatności dokumentacji do zadań ustawowych IPN.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność komunikowania się,
- umiejętność współpracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu obsługi komputera, kurs archiwisty
- poświadczenie bezpieczeństwa "ściśle tajne"
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Tarnowskie Góry
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Archiwista
Praca Żory
Praca Siemianowice Śląskie
Praca Inspektor
Praca śląskie
Praca Tarnowskie Góry
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
Data dodania: 14-12-2022
Wyświetleń: 54
Wyświetleń: 54