Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Ogłoszenie o naborze Nr 112344

Warunki pracy


  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

  • Do czynników występujących na stanowisku pracy należą: wysiłek, praca w terenie i praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.

  • Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku w Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Prowadzi składnicę akt, wypożycza i udostępnia materiały ze składnicy akt oraz prowadzi ewidencję archiwalną.
  • Prowadzi ewidencję archiwalną oraz sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym archiwalne i niearchiwalne oraz spisy akt przekazanych akt. A, B i BE, protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat. BC w oparciu o przekazaną zarchiwizowaną dokumentację jawną i niejawną z komórek i jednostek KPP.
  • Sporządza wykazy do brakowania oraz protokoły brakowania dla dokumentacji niearchiwalne kat. B, BE, której upłynął okres przechowywania.
  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z Zespołu.
  • Wykonuje kwerendy oraz wypożycza i udostępnia materiały ze składnicy akt na zapytania jednostek Policji, sądów, prokuratur, obywateli a także prowadzi ewidencję udostępnień.
  • Uczestniczy w wydzielaniu i niszczeniu dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania.
  • Udziela instruktaży pracownikom i funkcjonariuszom opracowującym materiały przed przekazaniem do składnicy akt.
  • Współpracuje z IPN w zakresie wydania opinii dot. przydatności dokumentacji do zadań ustawowych IPN.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum
  • umiejętność planowania i organizowania pracy,
  • rzetelność i terminowość,
  • umiejętność komunikowania się,
  • umiejętność współpracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera, kurs archiwisty
  • poświadczenie bezpieczeństwa "ściśle tajne"


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 14-12-2022
Wyświetleń: 54