Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej miejsce pracy: Ruda Śląska

Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Ogłoszenie o naborze Nr 116702

Warunki pracy

Wynagrodzenie zasadnicze 1745,02 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)


Praca biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze do 4 godzin dziennie, w naturalnym i przy sztucznym oświetleniu. Na stanowisku wystepują częste kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi, prokuraturami i sądami, towarzystwami ubezpieczeniowymi.


Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie biurowe znajduje się na drugim pętrze budynku. Wejście do budynku przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych (winda). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane jest dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje komiendy nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno – biurową Naczelnika Wydziału i jego zastępcy.
  • Przyjmuje, segreguje, ewidencjonuje, przechowuje korespondencję resortową oraz od operatora pocztowego, a następnie przekazuje i wysyła adresatom oraz podmiotom zewnętrznym.
  • Odnotowuje w urządzeniach ewidencyjnych zwrot do sekretariatu dokumentów ostatecznie zakończonych, sporządza spisy archiwalne i protokoły brakowania materiałów niearchiwalnych kat. BC, a następnie dokonuje rozliczenia urządzeń.
  • Rozlicza policjantów Wydziału z posiadanych dokumentów w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby w innej jednostce / komórce organizacyjnej Policji. Podpisuje karty obiegowe.
  • Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze.
  • Udziela informacji na zapytania jednostek Policji, sądów, prokuratur i obywateli.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracyjno-biurowej
  • wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku: z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt Ministerstwa Spraw Wewnętrznych,
  • Znajomość i umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Umiejętność komunikowania się i współpracy.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy, rzetelność, terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 01-03-2023
    Wyświetleń: 47