Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Doradca ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0784
OBOWIĄZKI:

- Ogólny zakres obowiązków: 1. Wsparcie managerów, liderów zespołów i personelu technicznego poprzez zapewnienie skutecznego wsparcia administracyjnego. Praca w środowisku międzynarodowym. 2. Promowanie oferty usług CSM i udzielanie wskazówek w wyborze usług. 3. Znajomość kluczowych wskaźników KPI CC EMEA oraz weryfikacja, iż są one spełnione lub przekroczone w ustalonym okresie finansowym. 4. Aktywne poszukiwanie i uczestniczenie w formalnych i nieformalnych szkoleniach obejmujących zarówno umiejętności techniczne, jak i rozwój osobisty. 5. Zarządzanie interesariuszami / budowanie relacji z klientami międzynarodowymi: Reprezentowanie obsługi klienta i pełnienie roli głosu klientów w organizacji. Uczestniczenie w regularnych spotkaniach wewnętrznych z kluczowymi interesariuszami, w tym z działem sprzedaży i organizacją naszych usług 6. Ciągłe doskonalenie: proaktywność w identyfikowaniu sposobów poprawy bieżących procesów i procedur, celem ułatwienia interakcji z RA naszym klientom i poprawienia Indeksu Lojalności Klientów (Opracowanie, wdrażanie i utrzymanie procedur biurowych zgodnie z ICAD i zarządzaniem jakością ISO9001). Identyfikowanie i zarządzanie projektami udoskonalania obsługi klienta, celem wsparcia klientów i planu rozwoju. - Godziny Pracy: 9:00-17:00.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Komunikatywność


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe, minimum licencjat. Wymagane minimum 11 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: umiejętność rozwiązywania problemów klientów; znajomość pakietu office; znajomość kluczowych wskaźników KPI CC EMEA; zarządzania interesariuszami; opracowania, wdrażania i utrzymanie procedur biurowych zgodnie z ICAD; budowanie relacji z klientami. Wymagana wszechstronna wiedza z zakresu obsługi klienta, budowania relacji z klientami. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie (certyfikat językowy nie wymagany).

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 413 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-03-2023
Wyświetleń: 48