Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor wojewódzki

Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 119090

Warunki pracy

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na V piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, monotonia pracy - czasochłonna, żmudna, uciążliwa dla oczu korekta złożonego tekstu, praca na dwóch monitorach ze względu na specjalistyczne oprogramowanie. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Kontakty zewnętrzne z: wnioskodawcami celem udzielenia im informacji technicznych związanych z publikacją aktów prawnych w Dzienniku Urzędowym, Jednostki samorządu terytorialnego oraz inne podmioty celem ustalania z nimi terminu publikacji terminowych aktów.

Zakres zadań

  • Weryfikuje pod względem formalnym i technicznym akty prawne kierowane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego przy pomocy aplikacji informatycznej „E-dziennik”.
  • Wprowadza metadane (dane aktu, kategorie aktu, śródtytuł, skorowidz, powiązania między aktami) celem skategoryzowania aktów prawnych publikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
  • Wykonuje korektę elektroniczną aktów prawnych.
  • Nadaje wizy aktom prawnym w celu skierowania ich do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
  • Publikuje podpisane elektronicznie przez Wojewodę Śląskiego Dzienniki Urzędowe na stronie dzienniki.slask.eu
  • Wysyła powiadomienia do jednostek zamieszczających akty w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego - informując je o publikacji skierowanych przez nie aktów prawnych oraz wskazania danych publikatora.
  • Udziela informacji wnioskodawcom w celu przekazania im wytycznych dotyczących sposobu tworzenia aktów prawnych w specjalistycznym programie.
  • Przygotowuje projekty odmowy publikacji aktów skierowanych do ogłoszenia aby zapewnić publikację aktów zgodnych z prawem oraz spełniających wymagania techniczne dla dokumentu elektronicznego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub co najmniej 2 lata w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych

  • znajomość ustaw: o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa
  • znajomość rozporządzeń PRM: ws. „Zasad techniki prawodawczej”, ws. określenia wzorów graficznych winiet dzienników urzędowych, ws. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie średniozaawansowanym
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne


Pozostałe oferty pracy w firmie Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-04-2023
Wyświetleń: 41