kandydatów
Pracownik centrum obsługi technicznej (staff associate, technical care)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach miejsce pracy: Katowice
- Zapewnianie wsparcia technicznego dla produktów firmy korzystając z branżowych narzędzi diagnostycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu oraz jego oprogramowania. Kierowanie zespołem wsparcia technicznego. Praca w środowisku międzynarodowym. Języku angielskim wymagany jest do kontaktu wewnątrz i na zewnątrz firmy. - Miejsce pracy: Oddział firmy Katowice + możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania. - Godziny pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Uprawnienia: Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w obszarze strategii biznesowych. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sektorze nowych technologii. Zainteresowania ukierunkowane na nowe technologie.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Wyświetleń: 42