Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach miejsce pracy: Mysłowice
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Mysłowice
Ogłoszenie o naborze Nr 121729
Warunki pracy
- Praca w systemie 8-godzinnym, jednozmianowym, w godz. od 7.30 do 15.30
- Praca administracyjno - biurowa
- Praca przy komputerze powyżej 4h, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Narzędzia pracy: telefon, komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, fax, niszczarka
- Praca na pierwszym piętrze budynku z windą, toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
- Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych
Zakres zadań
- Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego oraz prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie
- Ewidencjonowanie czasu służby i pracy oraz nieobecności i innych zwolnień, prowadzenie w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta
- Udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień
- Prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy
- Weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 11 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze organizacyjno - kadrowym
- Biegła obsługa komputera MS Office
- Znajomość przepisów i zagadnień z zakresu: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, KPA, KP, instrukcja kancelaryjna
- Umiejętność redagowania pism, umiejętność pracy indywidualnie i w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Praca śląskie
Praca Jaworzno
Praca Mysłowice
Praca Jastrzębie-Zdrój
Praca Starszy inspektor
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Mysłowice
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Data dodania: 31-05-2023
Wyświetleń: 90
Wyświetleń: 90