Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach miejsce pracy: Mysłowice

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Mysłowice
Ogłoszenie o naborze Nr 121729

Warunki pracy


  • Praca w systemie 8-godzinnym, jednozmianowym, w godz. od 7.30 do 15.30

  • Praca administracyjno - biurowa

  • Praca przy komputerze powyżej 4h, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Narzędzia pracy: telefon, komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, fax, niszczarka

  • Praca na pierwszym piętrze budynku z windą, toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych

Zakres zadań

  • Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego oraz prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie
  • Ewidencjonowanie czasu służby i pracy oraz nieobecności i innych zwolnień, prowadzenie w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy
  • Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta
  • Udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień
  • Prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy
  • Weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 11 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze organizacyjno - kadrowym
  • Biegła obsługa komputera MS Office
  • Znajomość przepisów i zagadnień z zakresu: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, KPA, KP, instrukcja kancelaryjna
  • Umiejętność redagowania pism, umiejętność pracy indywidualnie i w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-05-2023
Wyświetleń: 41