Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor wojewódzki

Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach miejsce pracy: Katowice

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 122118

Warunki pracy

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na V piętrze budynku. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie) oraz innych urządzeń biurowych. Zagrożenie korupcją. Obsługa klienta zewnętrznego. Reprezentowanie Urzędu w postępowaniach przed WSA w Gliwicach oraz NSA w Warszawie.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania odwoławcze oraz zażaleniowe w sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
  • Prowadzi postępowania w I instancji w sprawach stwierdzenia nieważności decyzji dotyczących przejęcia nieruchomości Skarbu Państwa (w tym nieruchomości rolnych) oraz decyzji wywłaszczeniowych i odszkodowawczych.
  • Prowadzi postępowania w sprawach związanych ze skargami i zażaleniami na bezczynność organów wykonujących zadania rządowe w zakresie gospodarki nieruchomości Skarbu Państwa.
  • Przeprowadza kontrolę z zakresu prawidłowości stosowania przepisów w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów/prezydentów miast wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej.
  • Prowadzi postępowania w przedmiocie wyłączenia organów ustawowo umocowanych z uwagi na konflikt interesów.
  • Prowadzi postępowania w I instancji w sprawach ustalenia czy dana nieruchomość rolna podpadała pod działanie dekretu Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego o przeprowadzeniu reformy rolnej.
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach poświadczenia ostateczności archiwalnych aktów administracyjnych dotyczących wywłaszczenia oraz przejęcia nieruchomości.
  • Prowadzi postępowania w I Instancji w sprawach przekazywania nieruchomości rolnych na rzecz osób prawnych Kościoła Katolickiego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych ze sporządzaniem opinii prawnych lub/i gospodarką nieruchomościami lub/i z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub co najmniej 2 lata w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (Dział I, Dział III – rozdziały od 1 do 6, Dział IV – rozdział 1), o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
  • znajomość art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego
  • myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność


Pozostałe oferty pracy w firmie Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-06-2023
Wyświetleń: 62